Wednesday, December 31, 2014

Happy New Year 2015!

Ten rok był dla mnie mega zakręcony. Wyjazd za granicę do pracy, rozpad związku, remont...Pomimo wielu ciężkich chwil, nie narzekam. W Nowy Rok mam zamiar wejść z uniesioną głową! 
Mam wiele postanowień, głównie związanych z blogiem, które mam nadzieję uda mi się zrealizować.
O moich postanowieniach napiszę w kolejnych postach, a póki co chcę Wam złożyć życzenia : )
Kochani, życzę Wam przede wszystkim uśmiechu, wiary w siebie, zdrowia, miłości, spełnienia marzeń! 
Oby Nowy Rok przyniósł Wam wiele ciepłych chwil. Spełniajcie się, róbcie to co kochacie, patrzcie przed siebie i cokolwiek by się nie działo, starajcie się cieszyć z najdrobniejszych rzeczy i gestów!


Szampańskiej zabawy Kochani!

12 comments:

  1. Wzajemnie:* Trzymam kciuki za rozwój bo i tak już wiele osiągnęłaś :) nie poddawaj się nigdy! :)

    ReplyDelete
  2. Niech nowy rok będzie dla ciebie jak najlepszy, szczęśliwego i pomyślnego Nowego Roku!
    http://tutajewa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Przykro mi z powodu rozpadu związku bo byliście cudowną parą. Mnie też w listopadzie zostawił chłopak :////
    Najlepszego na ten Nowy Rok! Pamiętaj Wiolu zasługujesz na szczęście i ono przyjdzie na pewno :*

    ReplyDelete
  4. Wszystkiego dobrego! Ja też ten rok miałam okropny. Co do rozpadu związku strasznie mnie to ujęło, okropne uczucie stracić osobę, którą się kocha :<.Trzymaj się!

    ReplyDelete
  5. Szczęśliwego 2015 roku! Oby był lepszy niż poprzedni! ;)

    ReplyDelete
  6. Happy new year!!!
    Kisses,
    Sybille.

    thenewnewgirl.blogspot.fr

    ReplyDelete
  7. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    Zapraszam do siebie, nowy post http://idacupas.blogspot.com <3

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !