Sunday, May 18, 2014

Welcome To The Hague


Witajcie Kochani! Przepraszam, że kolejny raz musieliście tak długo czekać na nowy post :* Niestety czasu mam naprawdę bardzo mało, ale mam już 2 sesje na zapas, więc gdy znajdę chwilę wytchnienia z pewnością pojawią się na blogu w przyszłym tygodniu :)
O Hadze narazie nie mogę powiedzieć wiele, ale już wiem, że to miasto niesamowicie mi się podoba! Dziś z Marcinem byliśmy w samym sercu Hagi ♥ Jest po prostu bajeczne! Krótką fotorelację można zobaczyć na moim instagramie :) Są też filmiki, także zapraszam do odwiedzin. Jeśli chodzi o tworzenie stylizacji to przyznam szczerze, że ubrań zabrałam tak mało, iż wymyślenie ciekawego looku to niezły wyczyn :D Póki co kombinuję jak mogę, ale czekam na paczkę od mojej Mamuśki :)
Teraz żegnam się z Wami i życzę miłego poniedziałku! Kiss :*




 pics by Marcin :*

ramoneska chicwish
szorty levi's
okulary romwe
trampki no name

32 comments:

  1. Stylizacja prosta, ale efektowna :) okulary nadają fajnego charakteru. Tak, Haga to piękne miasto. Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  2. Great look!
    nice jacket and shades<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  3. Genialnie wyglądasz :)
    wuess.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mi się bardzo podoba look a szczególnie buty:)

    ReplyDelete
  5. bardzo fajny zestaw
    a buty urocze

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  6. Oooj, zazdroszczę. Mary wracaj szybko do Polski :)
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fajne trampki, świetny look :)
    Obserwuję, zapraszam również do mnie, gdzie spotkasz nowe spojrzenie na modę w męskim wydaniu, pozdro xd

    ReplyDelete
  8. śliczna stylizacja! Najbardziej przypadła mi do gustu koszula :3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ślicznie Ci w tej fryzurce- taki artystyczny nieład stworzony jest dla Ciebie! :)

    ReplyDelete
  10. Świetny outfit. Okulary wprost genialne ;)

    ReplyDelete
  11. wyglądasz idealnie ♡
    bardzo podoba mi się makijaż.

    ReplyDelete
  12. świetnie wyglądasz, widać efekty cwiczeń oby tak dalej, stylizacja z całą pewnością na tak . powodzenia:)

    ReplyDelete
  13. świetnie wyglądasz, piękna ramoneska. Zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Piękna stylizacja, zdjęcia magiczne , zwłaszcza 3 , 6 bardzo mi się podobają:)

    ReplyDelete
  15. Świetna ramoneska! sama takiej poszukuje ale wole sklepy stacjonarne. Zdjęcia mi się bardzo podobają i proszę o kontakt z fotografem ^.^
    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. kurde no, uwielbiam Twoje stylizacje ! są takie przemyślane i oryginalne :)
    podobne trampeczki widziałam ostatnio w sh, sama nie wiem czemu nie kupiłam wyglądają super :)

    ReplyDelete
  17. Gorgeous look dear! Love the casual chic twist!
    xx

    http://bffbestfootforward.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  18. Baardzo stylowy, klasyczny look! :)) Pozazdrościć miasta i wyjazdu!


    Pozdrawiam ciepło,
    www.IWASJA.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Czemu zawsze jesteś smutna na zdjęciach?

    ReplyDelete
  20. Great leather jacket: ) Love it!

    Visit my blog :YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  21. lovely outfit !! great shorts - leather jacket combo!

    ReplyDelete
  22. hm...bardzo fajna stylówa, na luzie, z pazurem i pasuje do Ciebie :)

    ReplyDelete
  23. Loveee thiss look !! You're Great!!

    http://kaliforniablonde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Love your shorts and your style! <3 Is perfect !!!

    http://kaliforniablonde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. I love this look. that jacket and purse are amazing!

    xoxo
    www.bowtiesandcaviar.com

    ReplyDelete
  26. Przypominasz mi tutaj na 1 zdjęciu jestem kasie

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !