Sunday, May 11, 2014

Cut Out Top & Levi's Shorts


Witajcie Kochani! Po dość długiej przerwie wracam do Was z nowym postem :)
Udało nam się skombinować internet, ale niestety jest bardzo wolny no i ma ograniczenie, więc nie będę mogła z niego często korzystać :( Fotki jeszcze z Polski, ale następny wpis będzie już z Holandii. Info dla tych którzy jeszcze nie wiedzą: wyjechałam za granicę do pracy i będę tu żyła przez nabliższe 3 msc. Potem zjeżdzam do Polski na 2 tyg i znow powrót do NL na kolejne 3 msc.
Chciałabym wrzucać posta chociaż raz w tygodniu, ponieważ na więcej obawiam się, że nie pozwoli mi praca. Często wracam do domu ok 18/19 i właściwie zdążę się tylko wykąpać, zjeść kolację, naszykować śniadanie do pracy i muszę się kłaść do spania, ponieważ wstaję o 4.30.W soboty też niestety pracuję, więc niedziela to jedyny dzień w którym mam czas dla siebie.
Zbliża się moja pora, także ja uciekam a Wam Kochani życzę miłego tygodnia, ponieważ nie wiem kiedy tu znów zajrzę. Trzymajcie się ciepło i obserwujcie mnie na instagramie, bo tam fotki pojawiają się dość regularnie :) Buziaki :*:*:*


 pics by Marcin :*

top, okulary choies
szorty levi's
plecak modekungen
buty nike air max

35 comments:

  1. ŚLICZNE OKULARY!

    ZAPRASZAM DO SIEBIE: http://idacupas.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  2. Ślicznie jak zawsze ! :*

    zapraszam do mnie :)
    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nie lepiej było zostać w PL, pracowac za 1600 niż żalić się wszem i wobec jak to u nas w kraju źle i nasza naczelna blogerka modowa musi na chleb zagranico tyrać...

    ReplyDelete
    Replies
    1. za 1600 bez wykształcenia? gdzie taka praca? :)

      Delete
    2. To jej wybór i jej blog, więc pisze co chce, a poza tym gdzie Ty widziałaś/eś prace za 1600 dla młodej osoby? XD

      Delete
    3. Z tego co wiem to wykształcenie ma, ale z pracą ciężko, sama szukam prawie od roku i nic z tego,uczę się zaocznie to ostatni rok nauki i też wyjadę do pracy zagranice:)

      Delete
  4. Czekamy na następną notkę, oby jak najszybciej!
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. wow! ale wyglądasz<3 okularki i top- boskie<3

    ReplyDelete
  6. stylizacja boska

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to przepis na pyszny zdrowy miód z mleczy
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/przepis-na-miod-z-mleczy.html

    ReplyDelete
  7. świetna stylizacja, pięknie wyglądasz. Jesteś odważna podziwiam i trzymam kciuki kochana i czekam na nowy post:)Pozdrawiam Dorota:)

    ReplyDelete
  8. Piękny zestaw.!

    ---------------------
    esqedark.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. jako kto pracujesz? :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Do Anonimowy May 12, 2014 at 2:59 AM
    Chyba się trochę zapędziłeś :) to jest moje życie i mój wybór, więc nie rozumiem o co masz ból? Nie wyjechałam tu dla samych pieniędzy. Byłam już w Holandii 4 lata temu i już wtedy bardzo mi się spodobała. Wolę tyrać tutaj za ponad 4 tysiące na msc niż w Polsce za 1600 choć nie wiem gdzie tyle dają bo większość moich znajomych zarabia może 1200 :) zbieram na nowy aparat wart 15 tysięcy, wiec pomyśl sobie czy uzbierałabym na niego kiedykolwiek zarabiając te 1600pln? :D Przecież to absurd ;) Pozdrawiam !
    Jeśli chodzi o moje wykształcenie to jest w porządku, nikt sie nie musi o nie martwic :) Tak naprawdę dziś wykształcenie nie ma dużego znaczenia bo wszędzie oczekują doświadczenia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co nie zmienia faktu, że przez swoje głupie żale na fejsbuczku jesteś pośmiewiskiem na Niemodnych Polkach. Po co ci to było? Ale to przecież twoje życie.

      Delete
    2. Wow..no rzeczywiście przecież pojawienie się na tej dennej stronce to koniec świata! Nie, nie zaglądam na tak bezsensowne blogi, gdzie połowa informacji to pierdoły wyssane z palca :) Niech sobie myślą i piszą co chcą, ja już swoje powiedziałam, ale oczywiście inni zawsze będą wiedzieć lepiej. Jeśli ktoś chce pracować za 1200zł to niech pracuje,ale ja nie muszę i nie rozumiem ludzi którym to tak przeszkadza, że wyjechałam :D
      Dyskusję uważam za zamknięta, pozdrawiam :)

      Delete
    3. drogi Anonimie, może nawet o tym nie wiesz, ale przejawiasz wszystkie cechy ograniczonego Polaczka o małym rozumku. prawda jest taka, że śledzę facebooka Wioletty, i widziałam, że czasami rzeczywiście pojawiały się na nim wpisy o tym, że trudno znaleźć pracę w Polsce. nie dziwię się, że dziewczyna to przeżywała - wszak każdy z nas chce mieć prace, zarabiać pieniądze, wielu z nas marzy o usamodzielnieniu się. za to Wioli należy się wielki plus - że podjęła ryzyko i wyjechała, tym samym torując sobie drogę do lepszej przyszłości. bo tylko Ci, którzy podejmują ryzyko mają szansę na zmiany. z jakiej racji miałaby zostać w Polsce, gdzie tak naprawdę nic nas młodych nie czeka? 1200zł to są jakieś marne ochłapy... nie mówiąc już by realizować jakiekolwiek marzenia zarabiając właśnie tyle. jak sama Wioletta napisała, nie pojechała do Holandii tylko kosić kasę, ale wyjazd za granicę przekłada się także na to, że człowiek zmienia myślenie na lepsze, na bardziej pozytywne. nie trzeba się martwić o przyszłość. jest lżej. gratuluję Wioli z całego serca i mam nadzieję, że jej się ułoży na gruncie zawodowym :)
      ja też od dwóch miesięcy jestem w Niemczech, i zauważam znaczną różnicę w jakości życia, a także w tym, jak tutaj traktuje się ludzi. jest duża tolerancja, ludzie się uśmiechają na ulicach, pomagają sobie. doświadczenie życiowe to nie tylko Polska, trzeba wyściubić nos poza strefę swojego komfortu by poczuć, że się żyje. a nie ma nic bardziej cennego niż kontakt z innością, doświadczanie różnorodności świata, bo to nas rozwija.
      w Polsce niestety jedyne co można zaobserwować to wszędobylskie czepianie się, kto i jak prowadzi swoje życie, kompleksy. lepiej komuś napisać ANONIMOWO, BO PRZECIEŻ TAK TRUDNO SIĘ PODPISAĆ coś przykrego, niż pochwalić odwagę! wbrew pozorom decyzja o opuszczeniu własnego kraju nie jest taka łatwa. dlatego życzę Wioli wszystkiego najlepszego! :)
      a Ty Anonimie możesz się dalej pławić w swoim jadzie :)

      Delete
  11. Kochana nie przejmuj się tymi zazdrosnymi i złośliwymi anonimkami, oni przecież zawsze wszystko wiedzą najlepiej :P haha wyglądasz świetnie, rób co lubisz robić, a na swoim doświadczeniu ci powiem, że nawet czasem studia nic nie dają, tyle kasy na nie się wykłada (mam magistra), a płaca zazwyczaj jest za najniższą krajową, jakiś absurd! :/ Trzymamy kciuki i czekamy na foty z tej pięknej Holandii :)

    ReplyDelete
  12. so cute! love the crop top and shorts!

    http://www.thefashionhaven.com

    ReplyDelete
  13. znów genialnie wyglądasz !
    mnie ostatnio w sh trafiły się szorty levisa za parę groszy :))

    ReplyDelete
  14. A tam, Holandia to dla Ciebie szansa :) może tam znajdziesz szczęście!



    Pozdrawiam ciepło,
    www.IWASJA.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. świetna figura i piękna stylizacja. powodzenia w pracy, nie poddawaj się kochana, trzymam kciuki i czekam na nowy post :)Ewelina

    ReplyDelete
  16. Cudna stylizacja, a ty masz świetną figurę!:-)

    ReplyDelete
  17. Jakbym miała taki brzusio, to też nosiłabym krótkie topy :D

    ReplyDelete
  18. Świetne szorty :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Those sunglasses and that backpack are amazing. love this look <3

    xoxo
    www.bowtiesandcaviar.com

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam twoje posty, inspirują mnie bo masz styl jaki lubię ,sama często tak się noszę:)Kiedy nowy post kochana?Klaudia S

    ReplyDelete
  21. Powodzenia! Zestaw bardzo fajny, a ze zdjęć podoba mi się zwłaszcza to przedostatnie, ale gdzie siedzisz ;)

    ReplyDelete
  22. Love the look!!

    www.itgirlailen.com

    ReplyDelete
  23. Masz ładną figurę! Wreszcie trafiłam na blogerkę, która nie ma nóg jak zapałek i nie wygląda na anorektyczkę. Fajny look, pozdrawiam ;)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !