Friday, January 10, 2014

Recenzja kremu Liley + instrukcja zamawiania


Witajcie Kochani! O moją pielęgnację twarzy pytaliście mnie wiele razy, więc dziś postanowiłam napisać post o kremie, który odkryłam jakiś czas temu : ) Ale, uwaga ! Nie jest to zwykły krem : )
Otóż kosmetyk jest stworzony indywidualnie dla mnie. Brzmi fajnie, co?
Oczywiście, każdy z Nas ma taką możliwość. Strona liley.pl to małe, wirtualne laboratorium kosmetyczne, w którym możemy stworzyć krem dostosowany indywidualnie do naszych potrzeb.
Kremy liley są pozbawione szkodliwych konserwantów, parabenów, barwników, sztucznych zapachów, 
silikonów, siarczanów, substancji ropopochodnych, czyli generalnie wszystkich składników, które zamiast poprawiać kondycję naszej skóry działają wręcz odwrotnie.
Mój krem posiada bazę nawilżającą (do wyboru mamy 4 bazy, w tym jedna pod oczy). Składniki, które wybrałam to aquarich, kwas hialuronowy, collagen (inne na stronie: aloes, filling spheres™ hyaluronic, hydromanil®, miłorząb japoński, xilogel® zielony kwas hialuronowy). Oczywiście, każdy z nich ma swoje unikalne, niezwykłe działanie. Zapach również zależy od nas. Ja wybrałam mystic zen : )
Działanie kremu spełniło moje oczekiwania w 100%. Cera staje się nawilżona i gładka. Efekt utrzymuje się naprawdę długo. Krem szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Po zastosowaniu poczułam niesamowity komfort na twarzy, czego bardzo mi brakowało. Ważną informacją jest również data ważności, która wynosi 3 miesiące od daty produkcji. Daje to nam gwarancję świeżości kremu : )
Podsumowując Kochani, jeśli szukacie idealnego kremu dla siebie, to strona liley daje właśnie taką możliwość : ) 
Stwórz i pokochaj !
Po więcej informacji zapraszam na stronę liley.pl

9 comments:

  1. To jest super krem, moja przyjaciółka sobie go zamówila, i jest bardzo zadowolona, ponieważ ma klopoty z doboerm kremu, gdyz ma wrazliwą cerę:)

    ReplyDelete
  2. Ale super sprawa! Zaraz zamawiam krem. Nareszcie będę miała efekt, którego oczekuję! Dzięki za ten wpis :)))

    ReplyDelete
  3. Fajny wpis, kocham kremy ,i pewnie się skuszę i wypróbuję. :)

    ReplyDelete
  4. Ciekawa opcja z doborem kremu do własnej skóry. Nareszcie! :)

    ReplyDelete
  5. Coś świetnego takie internetowe laboratorium! Koniecznie do nich zaglądne, bo żadne 'sklepowe' kremy mnie nie zadowalają.

    ReplyDelete
  6. Dobrze wiedzieć, że są takie strony. Dla alergików to prawdziwe zbawienie! :)

    ReplyDelete
  7. Swietny krem! Tez używam! Co powiesz na wspólne obserwowanie? patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  8. o kurczę ! nie widziałam, że coś takiego istnieje ! fajna sprawa :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !