Sunday, November 17, 2013

London Tour & Ax Paris Party 1920s


Gdy 08.10 odebrałam pocztę nie mogłam w to uwierzyć - propozycja wyjazdu do Londynu i udział w evencie Ax Paris ! Długo myślałam co odpisać, zwłaszcza że nie miałam możliwości zabrania osoby towarzyszącej. Ogromne miasto, mnóstwo ludzi, pełno obaw... Ostatecznie przyjęłam propozycję i 24.10 wyleciałam do Londynu. Na stacji Victoria czekała na mnie Anita z bloga www.lovethisthread.blogspot.co.uk , którą poznałam wcześniej przez facebooka : ) To właśnie dzięki Tobie kochana nie zgubiłam się w tym ogromnym mieście ! Chcę Ci jeszcze raz ciepło podziękować :*
Na zwiedzanie nie pozostało nam wiele czasu, ponieważ już o 18.30 miało rozpocząć się Ax Paris party.
Po zaliczeniu London Eye przyszedł czas na przygotowania. W pokoju czekała na mnie elegancka sukienka, którą wybrałam wcześniej na stronie Ax Paris : ) Przyjęcie odbywało się nieopodal naszego hotelu. Razem z dziewczynami, również zaproszonymi na event pośpiesznie wybrałyśmy się do Pround Cabaret, który jest znany z organizowania tematycznych imprez. Na miejscu czekało na nas mnóstwo przekąsek, kolorowych drinków i koktajli, do naszej dyspozycji była również photo budka. Cała impreza odbywała się w klimacie lat 20. Powiem Wam, że rzeczywiście czułam, jakbym się cofnęła w czasie ! Stylizacje, muzyka i występy niesamowicie dobrze dopracowane ! W środku imprezy odbył się również pokaz sukienek Ax Paris jesień/zima. Brakuje mi słów, aby to wszystko opisać : ) Na imprezie było wiele dziewczyn z lookbooka m.in Ebba, Olivia, Juule, Kavita, Amy. Wszystkie były bardzo miłe i świetnie ubrane !
Impreza trwała do 23.00.
Drugi dzień spędziłam z Anitą. Udało nam się zwiedzić Saint James Park oraz Buckingham Palace. Wieczorem zaliczyłyśmy słynny Tower Bridge. Przyznam szczerze, ze Londyn skradł moje serce. Żałuję tylko, że miałam tak mało czasu na zwiedzanie, ale jak to mówią nic straconego ! Jestem pewna, że jeszcze nie raz odwiedzę cudowny Londyn. Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć i video. Enjoy ! : )




KLIK HD !!!
more photos from party

35 comments:

  1. swietne zdjecia az stesknilam sie za Londynem
    http://roccacocca.blogspot.fr

    ReplyDelete
  2. zazdroszcze kochana! świetna przygoda

    ReplyDelete
  3. Nie ma za co kochana ;*** Cała przyjemność po mojej stronie :)

    ReplyDelete
  4. cudowna fotorelacja, pozazdrościć wyjazdu :)

    ReplyDelete
  5. Jesteś naprawdę wyjątkowa, z przyjemnością tu zaglądam :)

    ReplyDelete
  6. Byłam w Londynie w liceum i strasznie mi się podobało :) ale i tak zazdroszczę ci wyjazdu bo chętnie bym tam wróciła.

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia są przepiękne! :) Aż miło popatrzeć!

    ReplyDelete
  8. Oglądając Twoje zdjęcia obudziły sie moje (piękne) wspomnienia z pobytu w tym mieście, tak bardzo tęsknie i wierzę, że uda mi się tam wrócić :)
    zdjęcia są cudowne, a Ty wyglądasz pięknie
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Wow, super Londyn Twoimi oczami. Chyba nie muszę już pytać, jak się bawiłaś. :)

    ReplyDelete
  10. Zazdroszczę wyjazdu! :) I widzę kilka topowych lookbookerek, musiało być bardzo fajnie!

    ReplyDelete
  11. Te zdjęcia są tak piękne, że zdecydowanie zadecydowały, że ten post jest moim ulubionym. Aż nabrałam ochoty na kolejny wyjazd do Londynu :).

    ReplyDelete
  12. Super :)) Uwielbiam Londyn, to moje ukochane miasto <3

    ReplyDelete
  13. Wreszcie! Pięknie, zazdroszczę:)

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjecia!!!

    koffam-zelki.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Super relacja!! Cieszę się, że pojechałaś :)
    pokażesz fotki z imprezy?? (stylizację) ;*

    ReplyDelete
  16. Bardzo lubie Londyn ale jednak lepiej sie czuje w Nowym Jorku. Jednak Londyn wygrywa pod wzgledem czystosci zdecydowanie! Zazdroszcze i gratuluje wyjazdu :) :*

    ReplyDelete
  17. Oh ten Londyn :) wróciłabym tam! choć wielkim sentymentem darzę Walię :D

    ReplyDelete
  18. oj zazdroszczę, zazdroszczę! zdjęcia piękne!

    ReplyDelete
  19. Zdjęcia i relacja są obłędne , też chcę pojechać i zwiedzić Londyn, ty mnie do tego jeszcze bardziej zmotywowałaś kochana:) pozdrawiam gorąco . Lena

    ReplyDelete
  20. świetne zdjęcia!
    najbardziej podoba mi się to w budkach :D
    Ja również byłam w Londynie jakiś czas temu, piękne miasto :)

    ReplyDelete
  21. Londyn to takie cudowne miejsce, tym bardziej w nocy! :0 uwielbiam zdjęcia tego miasta i bardzo Ci zazdroszcze tego wyjazdu :) mam nadzieje, że też kiedyś zwiedzę Londyn :p

    ReplyDelete
  22. Amazing pictures! I love London. I hope l'll go there in January :)
    Oh and, anyway, you're always beautiful!!
    Kisses <3
    New post here: http://mylifelikeabirkin.blogspot.it/2013/11/leather-skirt-in-sunday-morning.html

    ReplyDelete
  23. Ojej, gratulacje! Zazdroszczę wyjazdu :) Londyn jest piękny *_*

    ReplyDelete
  24. co by nie mówić to moje ulubione miasto :3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ojej! Tak bardzo bardzo zazdroszczę (mhm.. gratuluję! - zdecydowanie lepiej to brzmi ;)) spotkania z Ebbą i Juule! No i oczywiście samej możliwości uczestnictwa w evencie, to miło, że zostałaś doceniona ;)

    Ps. Dobrze pamiętam, że edukowałaś się w kierunku fotografii? Widać, że masz do tego talent, a fotki są naprawdę mocno profesjonalne xo

    ReplyDelete
  26. Wow, such beautiful pictures you got! Hope you enjoyed the trip!

    Check my blog if you got time to kill, kisses! x
    blackhair-blackdress.blogspot.fr ♥

    ReplyDelete
  27. śliczne te zdjecia :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. zazdroszczę!!!!! ale masz fajnie, ze tak sobie jeździsz po świecie :)

    ReplyDelete
  29. zazdroszczę naprawdę mega <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/sunset-review.html

    ReplyDelete
  30. Świetny filmik i zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu i tak wspaniałej imprezy ;)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !