Wednesday, September 19, 2012

DOMODI CONTEST RESULTS


Nadszedł czas na ogłoszenie kolejnych wyników : ) 
Na początku bardzo chcę podziękować Wam za tak liczny udział w konkursie. 
Utworzyliście ponad 200 zestawów więc zapewne domyślacie się, że wybór był mega trudny : ) 
Z chęcią nagrodziłabym wszystkie zestawy, ale niestety do rozdania miałam tylko 3 bony.

Oto zwycięskie prace :

Kasia Koblańska http://domodi.pl/zestaw/jesien4_9003

Po pierwsze zestaw posiada kolory, które w nadchodzącym sezonie będą bardzo pożądane (kolor atramentowy i bordowy)
W zestawie pojawia się także błysk. 
Moją uwagę przyciągnął ciekawy sweterek w koniki oraz buty z okuciami. 
Do zestawu zostały także świetnie dobrane dodatki.
Złoto w połączeniu z czernią również jest hitem. Podoba mi się, że całość jest utrzymana w rockowym klimacie.




MerryGround http://domodi.pl/zestaw/nature_9667

Druga propozycja to praca MerryGround. Zestaw wyróżnia się na tle innych dzięki vintagowej estetyce. 
Właściwie zawiera on w sobie najważniejsze trendy nadchodzącego sezonu. Pudełkowy płaszcz o wzorze tapety z lat 70.
Szara, wełniana spódnica. Ciekawe rajstopy i buty w kolorze butelkowej zieleni. 

Całość podkreśla świetnie zielony naszyjnik. Podoba mi się zamysł utrzymania zestawu w kolorystyce szarości i zieleni.



CandyWatch http://domodi.pl/zestaw/tloczona-suknia_8910

Trzecia propozycja to zestaw "Tłoczona suknia" autorki CandyWatch. 
W tym zestawie dostrzegamy typowy dla tego sezonu przepych. 
Prosto skrojona, ale bogato zdobiona suknia przywodząca na myśl epokę Baroku skradła moje serce. 
Do tego dołóżmy bordowe szpilki ze złotymi ćwiekami, elegancką równie mocno zdobioną kopertówkę i cała sala jest nasza. 
Czarny płaszcz świetnie poskramia całość. Natomiast krwiste rękawiczki nie tylko pasują kolorystycznie ale także świetnie podkreślają urok sukni i szpilek.


Jeszcze raz dziękuję wszystkim a 
zwyciężczyniom GRATULUJĘ !!!

7 comments:

  1. wow, i'm so in love with the first sweater. fantastic.

    neon giveaway:
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    ReplyDelete
  2. Zestawy są super. Ostatni mi się podoba najbardziej. ;d

    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. super zestawy;) podobają mi się;)

    ReplyDelete
  4. w zestawie nr 3 jakoś mi nie gra sukienka z tymi butami i torebką, za to 2- super :)

    ReplyDelete
  5. Wonderful post dear :)

    Join Estée Lauder Giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    ReplyDelete
  6. fajne zestawy
    u mnie niedługo wielkie bum!
    http://freakfrolicfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !