Sunday, June 3, 2012

WARSAW DAY // Letnia Akademia Stylu

Krótka relacja z wypadu do Warszawy na Letnią Akademię Stylu.Zacznę od tego że, cały dzień spędziłam świetnie w towarzystwie ModeFriends.
Dzięki zaproszeniu do showroomu Reserved dowiedziałam się jak będzie wyglądała kolekcja jesień/zima oraz co będzie modne w nadchodzącym sezonie.
Moim "must have" stała się brązowa torebka z wytłaczanym kwiatowym wzorem.
Jeśli chodzi o makijażowe tredny również się nie zawiodłam - czerwień na ustach nadal hot !
Na koniec spotkania zostaliśmy obdarowani miłymi upominkami.
Zapraszam do oglądania zdjęć : )
Pozdrawiam !


 

30 comments:

  1. fajnie, że pojechałaś ;) kilka fajnych torebek i butów to wypatrzyłam ;P

    ReplyDelete
  2. buty mi się straaaasznie podobają! I Ty w tej parce <3

    ReplyDelete
  3. Świetną kolekcję będą mieli!

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. fajne zdjęcia;) Chętnie bym i ja bym się pojawiła na takim spotkaniu;)

    ReplyDelete
  5. a co modne na jesien -zima :)

    ReplyDelete
  6. torebka ta sama co w housie była jakies pół roku temu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. może i była nie wiem ..,ale to chyba nie jest jakiś problem : )

      Delete
    2. niee ;d ale jeszcze może dostaniesz ją przecenioną. to jest ta sama torba ;)

      Delete
    3. http://www.cogdziezaile.pl/index.php?p=25756&torebka-house mój błąd, od lutego w sprzedaży była.

      Delete
    4. A może dodali do tej kolekcji też albo skopiowało Reserved?
      Ale chyba te firmy razem współpracują i dlatego dali te same torebki. Nie wiem.

      Delete
    5. W zasadzie to jest jedna firma, jeden właściciel tylko pod różnymi szyldami.
      Reserved,House,Mohito,Cropp,Promostars- to jedna firma.

      Delete
    6. ale foch-co z tego że była.No była i jest brzydka,tak jak ty.

      Delete
    7. gówno z tego że była w zasadzie. widze że ktoś każdy komentarz odczytuje jako potencjalną krytykę

      Delete
  7. nie mogę się doczekać już jesieni trochę, choć wiem, że później będę tych słów żałować :D

    ReplyDelete
  8. Hah, jak ja wyglądam na tym foto :)

    ReplyDelete
  9. buty i brązową torebkę brałabym ;D

    ReplyDelete
  10. te brązowe buty z 4 czy 5 od tyłu brałabym ;D są extra <3

    ReplyDelete
  11. aaaaa i stąd ta stylizacja z parką! super, że Ci się udało. bardoz fajna sprawa taki wyjazd, szczególnie tam zawiesiłam oko na butach, co jak co ale buty trzeba przynać Reserved wie, jakie robi c :D

    Pozdrawiam!
    Lona

    ReplyDelete
  12. Takie moje skromne zdanko - Ładnie razem wyglądacie xP
    Jesteście ze sobą? ;)

    ReplyDelete
  13. o tak masz rację, ta torebka z wytłaczanymi wzorami jest genialna ;)

    www.fashprank.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. o matko, jestes niesamowita! pozwolę sobie dodać do obserwowanych, bo Twój styl to mistrzostwo świata! pozdrawiam gorąco!

    ReplyDelete
  15. ta torebka jest rzeczywiście świetna - nie dziwię się Tobie, że skradła Ci serce :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !