Thursday, October 20, 2011

ALEXIS MAGAZINE VOL.007 !

To już trzecia publikacja mojego zdjęcia w magazynie ALEXIS : ) !!!!
jestem bardzo szczęśliwa i chcę Wam wszystkim podziękować za komentarze i miłe słowa <3
To dzięki Wam ten blog jeszcze istnieje !!!!!!
Liczba obserwatorów na blogu przekroczyła magiczne 800.
Dziękuję jeszcze raz !!!!!


Kochani a teraz mam do Was ogromną prośbę ..jeśli podoba Wam się mój blog, bardzo proszę o głosy w konkursie TOP10 FASHION BLOGS.Do końca konkursu został jeden dzień..a więc jest on bardzo decydujący !
Miło by było znaleźć się w 10 top blogów.
ZA KAŻDY GŁOS DZIĘKUJĘ SERDECZNIE !!!!! 




6 comments:

  1. http://allegro.pl/botki-camel-nude-38-platforma-skora-i1888244057.html

    zapraszam na moje aukcje :)
    gratulacje ;*

    ReplyDelete
  2. gratuluję z całego serduucha! ^^ trzymam kciuki za ciebie i twój blog :D

    ReplyDelete
  3. Znałam Cię tylko ze "słyszenia" ale teraz gdy tu zaglądnęłam już widzę, że sława wynika z tego, że masz świetny styl :) Dołączam do grona obserwatorów :) Zapraszam w wolnej chwili do mnie. Jakby Ci się spodobało, byłabym happy :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !