Saturday, April 30, 2011

jeans,lace & red wedge

Kilka dni temu spotkałam się z Nesstyle : ) Owoce spotkania poniżej.Właściwe niektóre elementy stylizacji przewijały się już na moim blogu ,ale do głowy przychodzą mi wciąż to nowe połączenia i trudno ich nie pokazać ; ) Koturny kupiłam na allegro rok temu.Słyszałam ,że były trudno dostępne i chyba tak jest do teraz ponieważ od tamtego czasu nigdy ich już nie widziałam.Piszę to ponieważ zawsze gdy wstawiam outfit z ich udziałem pojawia się wiele pytań.
Kochani życzę Wam udanej i słonecznej majówki ! Pozdrawiam !

koszula no name sh
okulary no name
pierścionki romwe.com, I am
legginsy h&m
koturny h&m



25 comments:

  1. uwielbiam te Twoje buty!!! wygldąsz świetnie:)

    ReplyDelete
  2. oszz Ty - wyglądasz świetnie!!!!

    ReplyDelete
  3. za każdym razem kiedy wstawiasz zdjęcia z tymi butami chce mi się wyć;(

    ReplyDelete
  4. całkiem nieźle, dużo luzu;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Swietne buty.<3


    http://sot-om.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. rewelacyjne buty, są przepiękne!

    też o takich marze :(

    ReplyDelete
  7. Na buty natknęłam się kilka razy, ale w odcieniu czarnego :)
    świetnie wyglądasz ! :)

    mejdinka. xoxo.
    zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  8. Robisz szał tą stylizacją! Koszula, buty, legginsy, wszystko super współgra ;)

    Zapraszam do nas:
    http://unclichedtrio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. bardzo fajne połączenie, super zestaw! koturny piękne!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. świeetne buty, całość też wygląda super :)

    pozdr
    izuiza.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. jak zwykle bardzo ciekawie :)

    ReplyDelete
  12. ślicznie, jak zwykle !
    i zajeb.ste okulary ; ))

    fashiononmonday.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. bardzo podobają mi się leginsy

    ReplyDelete
  14. świetnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam Julka :)

    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. You look awesome, I love your red wayfarers, they rock. ♥


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    ReplyDelete
  16. Te twoje koturny widziałam ostatnimi czasy kilka razy na allegro :))

    ReplyDelete
  17. jak dobrze, że już niedługo pogoda na te legginsy, uwielbiam je:) niestety ciągle ktoś mi gada, ze co to jest ehh:/

    ReplyDelete
  18. butki są genialne! :) kiedy je kupiłaś?:) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. Świetna koszula!
    No i cała sesja ogólnie bardzo mi się podoba.
    Masz takie zęby, a tak rzadko je pokazujesz.
    No i dodam, że jestem fanką czwartego zdjęcia.

    Pozdrawia, agNeSSka :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !